عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دستگاه وکیوم مردانه یک محصول بی نظیر است که می توان برای درمان مشکل نعوظ و کوچک بودن آلت از آن استفاده کرد. این محصول بدون هیچ نوع عارضه جانبی کمک می کند به نتیجه دلخواه برسید.حتی در صورتی که از سلامت جسمی کاملی برخوردارید می توانید از این محصول بی نظیر برای بزرگ کردن الت استفاده نمایید! دقت کنید برخلاف اکستندر که با ایجاد کشش در بافت آلت منجربه افزایش سایز در بلند مدت می شود (مسلما مدت زمان تاثیر هم متقابلا بیشتر است) ، تاثیر وکیوم مردانه به دلیل نحوه عملکرد آن موقت است و لازم است پیش از هر مقاربت مورد استفده قرار گیرد. اما مزیت آن نیز عدم وجود عارضه جانبی می باشد.

عملکرد وکیوم مردانه

علت اصلی شل شدن و افتادگی آلت تناسلی مردانه عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلت می باشد. دستگاه وکیوم با بهره گیری از مکانیـــزم مکش باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی آلت تناسلی شده و حجم بافتها را افزایش داذه و باعث گشادشــدن وریـــدها می شود. این امر مقدار جریان خون در گردش در آلت را بالا مـیبرد که منجربه برطرف شدن مشکل نعوظ  و بزرگ کردن الت میشود.

  • ۹۸/۰۵/۳۰
  • حمیده قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی