عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

. تونر پوست

به جای استفاده از سرم گران قیمت، روغن هسته انگور خالص بزنید پوست را صاف کرده و همچنین رنگ پوست را روشن تر میکند. قبل از اینکه به رختخواب بروید، این روغن را به پوست بزنید تا همه آلودگی های پوست را پاک کند.

2. مرطوب کننده

روغن دانه انگور یک مرطوب کننده فوق العاده است. ، باوجودی که اغلب روغن‌ها روی پوست شما چربی به‌جا می‌گذارند، روغن هسته‌ی انگور ترکیبی بسیار سبک دارد و سریعاً جذب پوشت شده و هیچ باقی‌مانده‌ای روی آن به‌جا نمی‌گذارد.

3. درمان جوش و آکنه

روغن هسته انگور سلامت کلی پوست را بهبود می بخشد و یک راه موثر مبارزه با آکنه و جوش است. خاصیت ضد التهابی آن منافذ پوست را تمیز میکند

4. مناسب برای پوست‌های چرب

روغن هسته‌ی انگور روی پوست شما بسیار سبک است و هیچ‌گاه اثر چربی از خود برجا نمی‌گذارد. به‌جای آن به طرز مؤثری پوست شما را مرطوب می‌کند و بین چربی و خشکی پوست تعادل برقرار می‌نماید. زمانی که از روغن هسته‌ی انگور استفاده شود می‌تواند منافذ بسته‌شده‌ی پوستی را بازکرده و جوش‌ها را تمیز کند.

5. رفع سیاهی اطراف چشم

این روغن قادر است حلقه‌های تیره دور چشم را برطرف کند زیرا آنتی اکسیدان‌های قوی دارد که می‌توانند بافت‌ها و پوست، از جمله حلقه‌های دور چشم، را بازسازی کنند. از این‌رو، از بین بردن حلقه‌های تیره یکی از فواید برجسته‌ی این روغن است.

6. خاصیت ضد پیری

خواص آنتی‌اکسیدان روغن هسته‌ی انگور ممکن است به پیشگیری از آسیب‌های پوستی و بروز نشانه‌های افزایش سن بر اثر رادیکال‌های آزاد کمک کند. این خواص سطح کلاژن و انعطاف‌پذیری پوست که با افزایش سن طبیعتاً کم می‌شود را حفظ کرده و حتی بهتر می‌کند.

7. سفت کردن پوست

در میان خواص بسیار زیاد آن، روغن هسته انگور پوست را سفت کرده و نمی گذارد شل شود و از چین و چروک هم پیشگیری میکند

8. بهبود زخم

روغن دانه انگور می تواند زخم های پس از عمل جراحی را زود بهبود دهد. این خواص ضد التهابی طبیعی دارد ، که تورم را کاهش داده و زخم را از بین می برد.

  • ۹۸/۰۷/۲۰
  • حمیده قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی