عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

پیوندهای روزانه

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویژگی های روغن مار

آیا روغن مار را می شناسید و از خواص آن چیزی می دانید؟ مار موجودی  عجیب است و روغن آن عجیب تر  , که از دیر باز مورد توجه تمام علوم مختلف به ویژه طب سنتی بوده و در برخی اقوام و ملل مختلف مورد پرستش قرار گرفته است.

مار همان اندازه که خطرناک و کشنده می تواند باشد به همان اندازه نیز شفابخش است .

از سم ،‌گوشت و روغن آن ( روغن مار اصل )  استفاده های فراوانی می شود .

به عنوان مثال :

سم مار برای ساخت داروهایی  متفاوت و درمان برخی مشکلات قلبی و عروقی و بعضی گرفتگی های عروقی مورد استفاده قرار می گیرد.

سم مار خاصیت رقیق کننده در خون را داراست.

مار در تمام دنیا یافت می شود اما خطرناک بودن آن بستگی به محیط آن دارد.

مثلا سمی ترین مارهای ایران در مناطق کویری است و بین قوی بودن سم مار و گرم و خشک بودن محیط رابطه مستقیم دارد .

یعنی هر چه گرم تر باشد سم ان مار قوی تر است.

روغن مار از گرانقیمت ترین روغن های جهان است.

جالب اینجاست که هرچه مار خطرناک تر باشد روغن مار خالص دریافتی از آن برای درمان موثرتر است.

از نظر خاصیت اگر اصل و خالص باشد و اگر از مار تهیه شده باشد دارای تاثیر و قدرت شفابخشی بسیار زیاد است .

متاسفانه  امروزه ۹۰ درصد روغن های مار  بازار تقلبی است.

روغن مار همان طور که از نامش پیداست از مار تهیه می شود و یکی از گران قیمت ترین روغن های دنیاست.این روغن اگر به صورت کاملا اصولی و با درجه خلوص بسیار بالا تهیه شود می تواندخواص درمانی بی شماری داشته باشد .اما بیشتر افراد روغن مار را روغنی مفید برای پرپشت کردن موها می دانند و رمز و راز پرپشت بودن موهای زنان هندی را به استفاده از این روغن نسبت می دهند.

بنابراین اگر از ریزش موهای خود رنج می برید و علاقمندید تا موهایی زیبا ، بلند و پرپشت داشته باشید و می خواهید به راحتی موهایتان را تقویت کنید توصیه می کنیم از روغن مار استفاده کنید .این روغن با تغذیه فولیکول های مو موجب سلامت مو و پوست سر می شود و به راحتی از ریزش موهایتان جلوگیری می کند.نکته ای که در اینجا باید بدان توجه کنید اینست که این روغن را باید به صورت اصل و مرغوب خریداری کنید.

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

اغلب مردان به صورت گاه و بیگار دچار مشکل برای دستیابی به نعوظ می شوند. اگر مردان صادقانه برخورد کنند حتما به شما خواهند گفت که حداقل یک بار ناتوانی جنسی را تجربه کرده اند. هر یک بار اختلال نعوظ برای یک مرد می تواند ویرانگر باشد و کل هویت مردانه او را تضعیف کند. یکی از درمان های این بیماری قرص نعوظ کننده می باشد.

 

تا اوایل دهه 1970 کارشناسان معتقد بودند که دلیل اغلب مشکلات نعوظ، روانی است ولی امروزه جامعه پزشکی ، داروها، انتخاب شیوه زندگی و اسیب ها را به عنوان رایج ترین عوامل اختلال نعوظ می شناسند. در این مقاله توصیه های کارشناسان برای مقابله با اختلال نعوظ را در اختیار شما می گذاریم:

 

1 . برای درمان اختلال نعوظ ، به خودتان وقت بدهید

با افزایش سن، یک مرد به مدت زمانی بیشتری برای تحریک تناسلی و ایجاد نعوظ نیاز دارد. برای مردان 18 تا 20 ساله، نعوظ فقط چند ثانیه طول می کشد. در دهه 30 و 40 ممکن است این زمان به 1 تا 2 دقیقه برسد. ولی اگر در 60 سالگی بعد از 2 دقیقه به نعوظ نرسیدید به معنای ناتوانی نیست فقط به زمان بیشتری نیاز دارید. فاصله زمانی بین انزال تا نعوظ بعدی با افزایش سن افزایش پیدا می کند. در برخی مردان 60 تا 70 ساله ممکن است یک روز با بیشتر طول بکشد تا بتوانند نعوظ مجدد داشته باشند. باید بپذیریم که این روند طبیعی افزایش سن است.

2 . برای درمان اختلال نعوظ ،داروهایتان را بررسی کنید

ممکن است ریشه مشکل شما داروهای تجویز شده باشند یا ممکن است مشکل از داروهای بدون نسخه مانند آنتی هیستامین ها، دیورتیک ها یا داروهای قلب و فشار خون یا آرام بخش ها باشد. البته همه به صورت مشابه به یک دارو واکنش نشان نمی دهند. تاثیر داروها بر اختلال نعوظ معمولا در مردان بالای 50 سال دیده می شود که تقریبا 100 داروی شناخته شده با این قابلیت وجود دارند. اگر به داروهای خود مشکوک هستید با پزشک یا داروساز در مورد تغییر دوز مصرفی یا تغییر دارو مشورت نمایید.

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

روغن مار از چربی مار آبی چینی به دست می‌آید اگرچه روغن‌های مار دیگری که از مار بوآ، مار دریایی و گونه‌های دیگر به دست می‌آیند نیز وجود دارد. این چربی، فرآوری شده و به یک روغن غلیظ تبدیل می‌شود که دارای سطح بالایی از یک اسید چرب امگا ۳ به نام ایکوزا پنتانوئیک اسید (EPA) است که خواصی برای سلامتی انسان دارد. عبارت « روغن مار» قرن‌ها برای توصیف درمان‌های پزشکی جعلی به کار می‌رفته است و با ارزش درمانی تقلبی ارتباط داشته است. در گذشته، این عبارت، واقعی بوده است. روغن مار خواص مشخصی برای سلامتی دارد – البته در صورتی که شما محصول مجازی را مصرف کنید که واقعا از مار گرفته شده باشد. اسید چرب موجود در روغن مار واقعی را می‌توان به صورت موضعی برای درمان برخی مشکلات به کار برد و باید آن را جدا از نوع تقلبی که تاریخچه منفی دارد نظر گرفت.

خواص روغن مار برای مو
۱. راهی برای داشتن موی سالم
روغن مار نه تنها برای پوست بلکه برای مو نیز مفید است. اسیدهای چرب امگا۳ موجود در روغن مار برای جلوگیری از ریزش مو و تامین مواد مغذی برای پوست سر – از طریق افزایش سلامت فولیکول‌های مو – موثر است. بنابراین می‌توان از مشکلاتی مانند ریزش مو، شوره و بی‌طراوتی مو جلوگیری کرد.

۲. مو را مرطوب می‌کند
روغن دوست خوبی برای زیبایی طبیعی مو به حساب می‌آید. بنابراین، باور بر این است که استفاده از روغن مار در مرطوب ساختن مو موثر است. آیا موی مستحکم طبیعی با موهای مرطوب ارتباط ندارد؟ چرا دارد؛ پس، شما می‌توانید روغن مار را روی موهای‌تان بمالید. به علاوه، روغن‌های طبیعی بسیار دیگری نیز وجود دارد که برای سلامت طبیعی موهای شما خوبند مانند روغن آرگان و روغن درخت چای.

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

روغن خراطین و تاثیر آن بر آلت تناسلی آقایان

روغن اصل افزایش دهنده طول و بزرگ کننده کلفتی ، فوق العاده موثر برای آلت تناسلی آقایان می باشد.

علت این امر داشتن الانتئین زیاد در روغن های خراطین می باشد.

الانتئین ماده ی افزایش دهنده ی حجم اندام های بدن است.

افزایش دهنده ی سایز و قطر اندام های بدن از دیگر خواص روغن خراطین می باشد

یکی از خواص روغن های خراطین اصل افزایش دهندگی قابل توجه آن برای موضع استفاده شده است.

بدین صورت که ناحیه ای را که روغن های خراطین بر روی آن استفاده می گردد به مرور زمان طول ، اندازه و قطر آن افزایش می یابد.

بزرگ کننده سینه و باسن خانم ها  از فواید دیگر روغن خراطین می باشد

از دغدغه های بسیاری از خانم ها ، کوچکی و شل بودن سینه و باسن است .

از دیگر خواص جالب برای خرید روغن های خراطین اصل می توان به بزرگ و سفت کنندگی و فرم دهی فوق العاده آن اشاره کرد.

با ریختن روغن اصل بر روی سینه و بـاسن و مالش دادن آن موضع به مرور زمان فرم و اندازه دلخواه را بدست می آورد .

این خاصیت از خواص روغن خراطین افراد بسیاری را به سمت این روغن جذب نموده است

روغن های خراطین سفت کننده و فرم دهنده سینه و باسن خانم ها

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر روغن های خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود.

حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود .

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

خواص روغن خراطین بترتیب عبارتند از :

 

اولین فایده و مهمترین فایده این روغن افزایش سایز لب ، گونه ، سینه ، باسن و آلت تناسلی آقایان است .

دومین خاصیت مهم روغن خراطین از بین بردن گودی زیر چشم است .

سومین خاصیت روغن خراطین از بین بردن چین و چروک های پوستی میباشد .

چهارمین خاصیت روغن خراطین کمک به افزایش حجم عضلات در بدنسازی میباشد .

آیا روغن خراطین عوارض دارد ؟

علم ثابت کرده است محصولاتی که از طریق فراورده های شیمیایی خطرناک بدست نمی آیند و بشر در تولید آنها نقشی ندارد ، در صورتی که به وارد شدن آن به خون و یا معده نینجامد هیج ضرری و عوارضی نخواهد داشت . کما آنکه شما روغن خراطین را میخواهید بصورت موضعی استفاده نمایید .

 

روش استفاده از روغن خراطین به چه صورت میباشد ؟

این روغن نیز همانند سایر روغن ها روش استفاده خاص خودش را دارد و جهت تاثیر ماکزیمم میبایست دقیقا مطابق با دستور مصرف نمایید . روش مصرف نیز بدین صورت است که شب ، قبل از خواب ، موضعی را که میخواهید افزایش حجم داده شود را مقداری ماساژ داده تا خون در آن ناحیه به جریان آید . سپس این روغن را بر روی بافت خود ریخته و شروع به ماساژ مجدد مینمایید . دقت نمایید که زمان ماساژ اهمیت ندارد ، مساله ای که اهمیت دارد آن است که مقدار روغنی که ماساژ دادید بطور کامل جذب بافت گردد .

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

 

1. مرطوب کننده طبیعی پوست

روغن آرگان حاوی مقادیر بالای ویتامین E و اسید چرب اشباع شده بوده و به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پوست شناخته می شود، روغن آرگان را می توانید برای همه ی قسمت های بدن استفاده کنید.

چند قطره روغن آرگان را بر روی پوست خود بمالید و با حرکات ملایم ماساژ دهید تا پوست را نرم و مرطوب کند.

2. جوان سازی صورت

روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند بلکه چین و چروک پوست را کاهش داده و برای جوان سازی پوست صورت مفید می باشد.

قبل از خواب مقداری روغن آرگان را به آرامی بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب بشویید.

3. درمان پوست خشک صورت

ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان برای افرادی که پوست خشک دارند و از بیماری اگزما رنج می برند مفید می باشد.

مقدار کمی روغن آرگان را بر روی پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید، هر روز این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

4. درمان جوش صورت

روغن آرگان آنتی اکسیدان های زیادی دارد که چربی پوست و التهاب را کنترل کرده و به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.

روزی دو بار مقداری روغن آرگان را بر روی پوست تمیز صورت بمالید و خوب ماساژ دهید بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب بشویید و خشک کنید.

5. لایه برداری و پاک سازی پوست

روغن آرگان می تواند برای پاکسازی و لایه برداری از پوست صورت استفاده شود. لایه برداری منظم پوست صورت سلول های مرده پوست را از بین می برد و از ایجاد چروک در پوست صورت جلوگیری می کند.

یک قاشق شکر قهوه ای را با چند قطره روغن آرگان ترکیب کرده و 2 تا 4 دقیقه پوست صورت را دایره ای ماساژ دهید، سپس با آب گرم بشویید و خشک کنید.

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

شاید کمی چندش آور باشد ولی جالب است بدانید روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغن ها محسوب میشود.

روغن خراطین برای آقایان :

روغن خراطین برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده می‌گردد.

 

روغن خراطین برای بانوان :

این روغن هم برای خانم ها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده می کنند.

 

دیگر خواص این روغن ارزشمند:

خرید روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا 3؛ امگا 6؛ امگا 9 و پروتئین‌های‌ فراوان است.

خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

خرید روغن خراطین

یکی از موارد مهم در خرید روغن خراطین انتخاب یک فروشگاه مطمئن می باشد. امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارد که خرید را برای شما سخت کرده است. بهتر است هنگام خرید روغن خراطین به فروشگاه  عطار نسیم که روغن خراطین اصل را در اختیار شما قرار می دهد مراجعه کنید.

اصل بودن محصول بسیار مهم است. چرا که اگر روغن خراطین اصل را تهیه نکنید ممکن است هنگام استفاده دچار مشکل و عوارض نامعلوم شوید.

روغن خراطین اصل به هیچ عنوان مشکل ایجاد نمی کند و شما را سریع هدفتان می رساند.

Image result for ‫روغن خراطین‬‎

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

روغن خراطین اصل، در بزرگ کردن سایز اندام‌های مختلف بدن تاثیر شگفت انگیز و بالایی دارد. یکی از مهمترین خواص روغن خراطین اصل، حجیم و بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان می‌باشد. بسیاری از مردان بنا به دلایل ژنتیکی مادرزادی و داشتن رژیم غذایی نامناسب در سن رشد، از آلت تناسلی کوچکتری نسبت به سایرین برخوردار هستند.

 

اگرچه این مسئله در میزان کسب لذت از انجام امور جنسی دخالتی ندارد اما از نظر حس اعتماد به نفس در اغلب مردان بسیار مهم و با اهمیت است. برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان می‌توان از روغن خراطین اصل و باکیفیت بهره گرفت.

روغن خراطین اصل تأثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ‌تر کردن اندام‌های مختلف بدن دارد. بزرگ‌تر کردن آلت تناسلی آقایان، بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن گونه‌ها و بزرگ‌تر کردن باسن از مهمترین خواص روغن خراطین می‌باشد.

استفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند.

  • حمیده قربانی