عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روغن خراطین یکی از طبیعی‌ترین روغن‌هایی است که برای افزایش حجم و سایز اعضای بدن استفاده می‌شود. برای مثال خانم‌ها از روغن خراطین برای افزایش حجم سینه، گونه، باسن و از بین بردن خط لب بو همچنین آقایان برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید با وجود آنکه در برخی موارد ویژگی‌ها و صفات غیرعلمی و غیر قابل‌باوری به برخی از روغن‌ها اطلاق می‌شود، خواص روغن خراطین برای بدن شایعه نیست و از طریق برخی یافته‌های علمی به اثبات رسیده است.

خواص روغن خراطین اصل چیست ؟
خواص روغن خراطین اصل محدود به افزایش حجم اندام های بدن نبوده است.

تاثیراتی که این روغن میگذارد بسیار فراتر از این موارد است . در بخش زیر تعدادی از خواص روغن خراطین را مشاهده میکنید .

حال چند مورد از مهمترین خواص روغن خراطین را که بیشتر کاربردی و مهم است، بیان می کنیم.

بزرگ کردن آلت تناسلی ( افزایش طولی و قطری آلت تناسلی)
بهبود کیفیت رابطه جنسی در دوران کهنسالی
حجم دادن و بزرگ کردن سینه و باسن
افزایش حجم گونه و لب
سفت کردن عضلات سینه ، باسن و سایر اندام های بدن
رفع و پاک کننده خط اخم ، خط پیشانی و خط خنده
کاهش خمیدگی آلت
رفع چین و چروک پوست صورت
رفع و از بین بردن خط های ناشی از زایمان بر بدن
افزایش حجم اندام های عضلانی بدن سازان
شادابی و جوان شدن پوست صورت
افزایش لذت رابطه جنسی

خواص و کاربردهای روغن خراطین

افزایش جریان خون بدن
ماساژ دادن روغن خراطین روی موضع عضلات موجب افزایش خون رسانی و تغذیه بهتر می‌شود و در نتیجه عضلات با سرعت بیشتری حجیمم‌تر می‌شوند. از سوی دیگر به دلیل خواص افزایش گردش خون در ماساژ درمانی برای تسکین درد مفاصل و درد‌های روماتیسمی بسیار مفید است.


افزایش سایز و حجم اعضای بدن
اولین خاصیت و مهم‌ترین آن این است که این روغن می‌تواند باعث افزایش حجم لب، گونه، سینه و باسن هم در خانم‌ها و هم در آقایان شود. علاوه بر آن برای افزایش طول و قطر آلت جنسی آقایان نیز بسیار مؤثر است.

رفع گودی زیر چشم
یکی دیگر از مهم‌ترین خواص روغن خراطین این است که می‌تواند گودی زیر چشم را برطرف کند. برای این کار کافی است زیر چشم خود را به کمک چند قطره از روغن خراطین به طور روزانه ماساژ دهید.


افزایش حجم بدن در ورزشکاران
به‌جای استفاده از مکمل‌ها و دارو‌های شیمیایی بار فرم دهی بدن و افزایش سایز می‌توانید از روغن خراطین که روشی طبیعی، بی‌خطر و مؤثر است، استفاده کنید. نتیجه آن شگفت‌انگیز خواهد بود.

فرم دهی بدن
افراد به مرور زمان دچار افتادگی و شل شدن اعضای بدن خود می‌شوند. برای بهبود این عارضه روخن خراطین بهترین گزینه است.

افزایش طول آلت جنسی آقایان
با وجود اینکه طول آلت جنسی نرمال در حدود ۱۵ سانتیمتر است، اما روغن خراطین راهی مطمئن و بی‌خطر، کم‌هزینه و با نتیجه‌ای مطلوب است که در یک دوره استفاده ۴۵ روزه می‌تواند بین ۲ تا ۵ سانت افزایش به وجود آورد.

از بین بردن خط اخم، خنده و چین و چروک
امروزه یکی از اصلی‌ترین موادی که در کرم‌های رفع چین و چروک مرغوب استفاده می‌شود، روغن خراطین است. این روغن باعث ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست می‌شود و سبب می‌شود که پوست نرم و لطیف شود. کافی است قبل از آن که بخواهید از این روغن استفاده کنید، پوست خود را به خوبی شستشو دهید و خشک کنید. سپس به مدت ۱ دقیقه ناحیه مورد نظر را به وسیله انگشتان خود ماساژ دهید تا کمی گرم شود. می‌توانید از حوله داغ نیز استفاده کنید. حال چند قطره روغن خراطین را بر روی ناحیه مورد نظر بریزید و به مدت ۵ دقیقه صورت خود را به حالت دورانی ماساژ دهید. این روش را به مدت دو هفته و حداقل روزی یک بار انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید.

تقویت و افزایش حجم مو‌ها
خواص دیگر روغن خراطین افزایش رشد و کمک به تقویت مو‌ها است. کافی است کف سر خود را با استفاده از این روغن در حدود ۱۵ دقیقه ماساژ دهید. این فرایند را به مدت یک ماه و دو بار در هفته ادامه دهید. این کار سبب افزایش گردش خون در کف سر می‌شود که در نهایت باعث تقویت مو و ریشه مو خواهد شد.

بهبود کیفیت رابطه جنسی در دوران کهنسالی
در دوران کهنسالی با افزایش سن ، نعوظ آلت تناسلی در بسیاری از مردان با مشکل مواجه میشود .
با اطمینان خاطر میتوانیم بگوییم راه حل شما روغن خراطین اصل ویسکا اویل است .
این روغن خاصیت سفت کنندگی دارد . در دوران کهنسالی با شل شدن آلت این روغن به شما کمک میکند .
بنابراین با خیالی آسوده کیفیت را به رابطه جنسی خود بازگردانید .

رفع ترک‌های بر جای مانده از زایمان
پس از زایمان روی ناحیه‌ی شکم ترک‌هایی ظاهر می‌شوند که برای خلاص شدن از آن‌ها می‌توان از روغن خراطین استفاده کرد، کافیست ۴۰ روز پس از گذشت دوره نقاهت پس از زایمان از این روغن هر روز به مدت ۵ دقیقه بر روی بدن استفاده نمایید. بطور معمول و بدون استثناء بین مدت زمان ۲۵ الی ۵۵ روز زمان میبرد تا ترک‌های سطحی یا عمیق را بطور کامل بهبود بخشد.

از بین برنده جای جوش و آکنه
مطابق یک آزمایش که اخیرا در دانشگاه PENN پنسیلوانیا انجام شد مشاهده گردید که روغن‌های خراطین به جهت دارا بودن طیف وسیعی از اسید‌های امینه میتواند ملانین‌های پوست را بوسیله طیف T۴ همرنگ سازی نماید و در نتیجه لک‌های پوستی را به هماهنگ‌ترین حالت ممکن با رنگ پوست برساند که در نتیجه آن لک‌ها بطور کامل حذف خواهند شد.

آرامش روحی و روانی
در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش‌های جراحی، کاهش وزن و دستگاه‌های وکیوم و ... استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن، کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش‌های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲ تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۳۰ تا ۴۵ روزه شود.

از بین بردن خط های ناشی از زایمان :
این خطوط به سبب کشیدگی پوست ایجاد میشوند. روغن خراطین تنها خاصیت حجم دهندگی ندارد .
بلکه باعث افزایش الاستیسیته پوست نیز می شود .
خطوط زایمان که معمولا در زیر شکم و اطراف ران ها ظاهر می شوند ،
باعث کاهش اعماد به نفس خانم ها شده و برای بسیاری از افراد به مشکلی حل نشدنی تبدیل می شود .
با مصرف منظم برخی روغن های طبیعی میتوان به مرور این خطوط را از بین برد .
روغن خراطین اصل یکی از بهترین نمونه های مواد طبیعی برای رفع این مشکلات است .

طب سنتی و خواص روغن خراطین :
گفتی است طی تحقیقات به عمل آمده بیش از ۳۱ نوع اسید آمینه شناخته شده است که ۱۸ نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد . طب سنتی برای افزایش حجم اندام های بدن استفاده از خواص روغن خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد میدهد . بیشتر مصرف کنندگان روغن خراطین اصل ، این روغن  را برای افزایش طول و  سایز آلت تناسلی همچنین بزرگ کننده و سفت کنندگی سینه و باسن و از بین برنده چین چروک استفاده می کنند.

 
ترکیبات روغن خراطین :
در واقع  باید حاوی ۹۶% روغن کرم ایزینفتیدا ( Eisenia fetida )  که این روغن حاوی ۹۶٫۲% الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است باشد . عموما در روغن های خراطین از‌‌ روغن زالو ( Leech )  نیز ، به دلیل دارا بودن مواد کلاژن ساز استفاده میگردد . درصد ترکیب روغن زالو ( Leech )  با روغن این محصول نباید بیشتر ۱ به ۵۰ بیشتر باشد .


برای خرید این محصول فوق العاده با بازدهی بالا و رضایت مشتری صد در صدی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم اقدام نمایید.
برای مشاوره، سفارش و پیگیری 24 ساعته میتوانید به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
09129238775
021-44374278

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

خواص روغن آرگان برای پوست، مو و سلامت
امروزه کمتر کسی از خواص روغن آرگان بی خبر است. این روغن را از هسته ی میوه درخت آرگان تهیه می کنند و یکی از گرانترین روغن های جهان و به طلای مایع معروف است.

زنان مراکشی از سال ها پیش، برای جوان سازی و تغذیه ی پوست، مو و بدن خود از این روغن استفاده می کردند. امروز نیز، بسیاری از سلبریتی ها برای شادابی و محافظت از پوست و موی خود از این روغن استفاده می کنند.

روغن آرگان (argan oil)، مقدار زیادی ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان دارد. این روغن برای انواع مختلف مو و پوست مفید است. ادامه ی مقاله را بخوانید تا با خواص روغن آرگان برای پوست و مو، و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید. مطمئنیم بعد از خواندن این مقاله، اگر به روغن ارگان دسترسی داشته باشید، آن را در برنامه مراقبتی پوست و موی خود قرار می دهید.

روغن ارقان سرشار از اسیدهای چربی چون اسید لینولئیک است که حاوی ویتامین E هست. این روغن یک آنتی‌اکسیدان طبیعی است و می‌تواند اکسیژن‌رسانی درون‌سلولی را افرایش دهد. ترکیبات آنتی‌اکسیدانی (توکوفرول‌ها – فنولها- کارتنوئیدها) در غلظت بسیار زیادی در این روغن یافت می‌شوند. آسکولین نیز که یک ترکیب ضد سرطان است به میزان زیادی در این روغن وجود دارد. بسته به نوع استخراج این ماده در مقابل اکسید شدن بسیار مقاوم‌تر از روغن زیتون است.از مهم‌ترین خاصیت‌هایی که روغن آرگان برای پوست دارد، رفع ترک‌های پوستی ایجاد شده در زمان بارداری است .از طرفی آنتی اکسیدان‌های موجود در آن نیز، رادیکال‌های آزاد را از بین برده و باعث درخشش پوست می‌شود.

خواص روغن آرگان برای پوست

1. مرطوب کننده طبیعی پوست

روغن آرگان حاوی مقادیر بالای ویتامین E و اسید چرب اشباع شده بوده و به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پوست شناخته می شود، روغن آرگان را می توانید برای همه ی قسمت های بدن استفاده کنید.

چند قطره روغن آرگان را بر روی پوست خود بمالید و با حرکات ملایم ماساژ دهید تا پوست را نرم و مرطوب کند.

2. جوان سازی صورت

روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند بلکه چین و چروک پوست را کاهش داده و برای جوان سازی پوست صورت مفید می باشد.

قبل از خواب مقداری روغن آرگان را به آرامی بر روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب بشویید.

3. درمان پوست خشک صورت

ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان برای افرادی که پوست خشک دارند و از بیماری اگزما رنج می برند مفید می باشد.

مقدار کمی روغن آرگان را بر روی پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید، هر روز این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

4. درمان جوش صورت

روغن آرگان آنتی اکسیدان های زیادی دارد که چربی پوست و التهاب را کنترل کرده و به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.

روزی دو بار مقداری روغن آرگان را بر روی پوست تمیز صورت بمالید و خوب ماساژ دهید بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب بشویید و خشک کنید.

5. لایه برداری و پاک سازی پوست

روغن آرگان می تواند برای پاکسازی و لایه برداری از پوست صورت استفاده شود. لایه برداری منظم پوست صورت سلول های مرده پوست را از بین می برد و از ایجاد چروک در پوست صورت جلوگیری می کند.

یک قاشق شکر قهوه ای را با چند قطره روغن آرگان ترکیب کرده و 2 تا 4 دقیقه پوست صورت را دایره ای ماساژ دهید، سپس با آب گرم بشویید و خشک کنید.

6. درمان ترک بارداری

روغن آرگان به دلیل محتوای ویتامین E الاستیسیته پوست را افزایش داده و می تواند برای پیشگیری و درمان ترک پوست بارداری در زنان باردار استفاده شود.

قبل و بعد از زایمان چند قطره روغن آرگان را بر روی سینه ها، شکم و ران ها بمالید و خواب ماساژ دهید تا ترک بارداری درمان شود.

7. ضد آفتاب طبیعی

ترکیبات موجود در روغن آرگان می توانند پوست را در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت کنند و از پیری و سرطان پوست جلوگیری کنند.

8. رفع التهاب پوست بعد از اصلاح و اپیلاسیون

روغن آرگان یک درمان طبیعی برای درمان التهاب و خارش پوست بعد از اصلاح صورت در آقایان و اپیلاسیون در خانم ها می باشد.

یک قطره روغن آرگان را بر روی پوست صورت یا بدن بمالید و آرام ماساژ دهید تا التهاب رفع پوست شود.

9. کرم دور چشم آرگان

از آنجایی که روغن آرگان حاوی مقادیر بالایی ویتامین E می باشد می تواند برای درمان چروک دور چشم استفاده شود. شما می توانید به راحتی مقداری روغن آرگان را هر روز صبح دور چشم ها ماساژ دهید.

اگر روغن آرگان را با مقداری روغن جوجوبا، 10 قطره روغن دانه هویج و 10 قطره روغن ویتامین E ترکیب کنید یک کرم دور چشم حاوی روغن آرگان دارید که می توانید هر روز صبح برای رفع چین و چروک دور چشم استفاده کنید.

10. تقویت ریش

روغن آرگان یک روش طبیعی برای تقویت ریش و سبیل ها بوده و علاوه بر این به عنوان نرم کننده و حالت دهنده ریش هم مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن آرگان همچنین می تواند برای افزایش رشد و پرپشت شدن ریش و سبیل استفاده شود.

خواص روغن آرگان برای موی سر

11. نرم کننده طبیعی مو

روغن آرگان به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو شناخته می شود، همچنین روغن آرگان می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای موخوره استفاده شود.

12. تقویت و رشد مو

مقادیر بالای ویتامین E موجود در روغن آرگان فولیکول های مو را تقویت کرده و باعث افزایش رشد مو می شود.

13. درمان موهای خشک و شوره سر

اگر موهای خشک و شکننده دارید یک بار در هفته از ماسک مو روغن آرگان استفاده کنید تا خشکی مو درمان شود.

4 تا 10 قطره روغن آرگان بر روی موهای خود بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و صبح موهای خود را با آب و شامپو بشویید. اگر شوره سر دارید این روش را دو بار در هفته استفاده کنید.

14. درمان ریزش مو

روغن آرگان از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تقویت موی سر می شود.

چند قطره روغن آرگان را به شکل حرکت دایره ای بر روی پوست سر و موهای خود ماساژ دهید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس موها را با آب و شامپو بشویید.

این روش را سه بار در هفته به کار ببیرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

15. تقویت ناخن

روغن آرگان به عنوان نرم کننده طبیعی برای ناخن های شکننده استفاده می شود، روغن آرگان ناخن ها را تقویت کرده و باعث افزایش رشد ناخن ها می شود. علاوه بر این روغن آرگان از باکتری ها و عفونت های قارچی بر روی ناخن جلوگیری می کند.

هر شب قبل از خواب چند قطره روغن آرگان را بر روی ناخن ها بمالید.

16. مرطوب کننده لب

در هوای سرد و خشک، لب ها سریع دچار خشکی و ترک خوردگی می شوند، روغن آرگان به عنوان مرطوب کننده لب عمل کرده و خشکی لب را درمان می کند.

برای خرید این محصول فوق العاده با بازدهی بالا و رضایت مشتری صد در صدی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم اقدام نمایید.
برای مشاوره، سفارش و پیگیری 24 ساعته میتوانید به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
09129238775
021-44374278

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

به گفته بوعلی سینا ماریانا علاوه بر درمان ضعف دیواره واژن و گشادی آن در درمان بسیاری از مشکلات زنان استفاده می‌شود. در ادامه به برخی از این خاصیت‌های درمانی شیاف ماریانا اشاره می‌شود.

قرص ( شیاف ) ماریانا ، تنگ کننده قوی واژن از گیاه ماریانا که امروزه بعنوان یک گیاه تنگ کننده واژن و گیاه مخصوص بانوان شناخته شده است ، اطباء و حکیمان و پزشکان به نام قدیمی مانند حکیم بو علی سینا ، ملا صدرا و …. از قدیم الایام بر خواص بی نظیر آن اشارات زیاده کرده اند ، مخصوصا در کتاب قانون طب سنتی ، سینوهه و … که به تکرار بر این امر اشاره شده است .

متاسفانه بسیاری از افراد سودجو به دلیل همین خواص شگفت انگیز شیاف ماریانا اقدام به فروش پودرها و شیاف‌های تقلبی با عنوان شیاف ماریانا نموده اند. اگر شما به دنبال خرید یک محصول اصل و با کیفیت هستید، حتما از خرید محصولات بدون پلمپ و فله ای خودداری کنید و حتما خرید خود را از فروشندگان معتبر انجام دهید.
یکی از سایت‌های معتبر فروشگاهی در زمینه فروش محصولات طب سنتی و شیاف ماریانا سایت ویولت اویل است که شما می‌توانید با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از این سایت خریداری کنید.

شیاف ماریانا یکی از راه حل‌های طب سنتی برای درمان گشادی واژن و عدم رضایت از رابطه جنسی در زنان است. این شیاف علاوه بر دو مزیت ذکر شده، باعث افزایش میل جنسی در خانم‌ها نیز می‌شود.
قیمت قرص ماریانا زیاد نیست و با توجه به اثربخشی قوی آن، بسیار به صرف است و شما می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت این محصول به سایت فروشگاه عطاری نسیم مراجعه کنید.
استفاده از این گیاه برای رفع مشکلات زنان بسیار سفارش شده است. بوعلی سینا این گیاه را درمان عفونت واژن و خارش و سوزش واژن معرفی نموده است.

توضیح کامل نحوه استفاده از شیاف ماریانا
برای استفاده از شیاف ماریانا ابتدا واژن رو کامل شستشو بدین سپس یک ظرف تمیز جدا گانه داشته باشید دو قطره آب جوشیده داخل ظرف بریزید فقط دو قطره نه بیشتر نباید شیاف حل شود یک یا دو قطره بیشتر نباشد در ظرف ریخته شیاف را دو دقیقه روی آن بگذارید بعد کمی بادست فشار دهید زمانی که کمی نرم شد داخل واژن شیاف گردد اندازه دو بند انگشت بیشتر نباشد زیاد عمیق نباید شیاف شود.

سپس درصورت نداشتن رابطه جنسی 2ساعت داخل واژن بماند بعد از 2 ساعت با آب ولرم شستشو داده و هر چه داخل واژن بود با انگشت خارج گردد در صورت داشتن ناخن مصنوعی یا بلند لطفا از دستکش استفاده کنین اگر قادر به خارج کردن نبودید توی تشت آب گرم بشینید به مدت پنج دقیقه باقی مانده، شیاف دفع میشود. .

زمانی که داخل واژن شیاف میکنید بهتراست شب قبل از خواب استفاده شود درحالت دراز کشیده و استراحت باشید. در صورت نزدیکی داشتن حد اقل دو ساعت قبل ازنزدیکی استفاده بشه چون موقعی که شیاف داخل واژن هست نباید نزدیکی داشت .

⚠️ توجه : حتما بعد از 2ساعت شیاف کردن ماریانا،واژن شست و شو داده شود تا مازاد شیافی که جذب نگشته دفع گردد.
عدم انجام درست این کار موجب اذیت حین رابطه برای هر دو طرفین میشود و گاها تکرار این امر حتی موجب جراحت های سطحی در درون دیواره های نازک واژن میشود که گاها خود همین امر موجب التهاب رحم می‌شود.

البته جای نگرانی نیست زیرا سرعت ترمیم بافت های واژن بسیار بالاست و با چرب کردن واژن (حداقل 3مرتبه در روز) توسط روغن نارگیل اصل و یا ویتامینE میتوان به زمان درمان سرعت بخشید.

فواید شگفت آور قرص و شیاف ماریانا
از جمله فواید گیاه ماریانا علاوه بر تنگ کنندگی قوی واژن به موارد زیر نیز اشاره کرد:

• از بین بردن عفونت های واژن و رحم
• خوشبو کننده و رافع بوی بد واژن
• خوشبو کننده و رافع بوی بد واژن
• کمک به درمان بیماری های زنانه
• افزایش میل جنسی ورفع سردی
• قطع خارش ،سوزش وبوی بد
• ایجادتعادل در ترشحات زنانه
• رفع عفونت و باکتری واژن
• متعادل کردن ترشحات زنانه
• سفت کننده عضلات واژن
• درمان افتادگی رحم
• درمان کیست تخمدان
• کمک به رفع کیست
• افزایش لذت جنسی
• رفع خارش واژن
• درمان فیبروم

نکات مهم در مورد نحوه استفاده صحیح از شیاف های ماریانا:
• شیاف ها هر 3روز درمیان و یا نهایتا 2 روز در میان استفاده میشه.
• افرادی که دارای واژن های خشک هستند و در رابطه سرد هستند قبل از شیاف حتما واژن رو شست و شو بدن و واژنشون رو با ویتامینE یا روغن نارگیل آغشته کنند.
• به هیچ عنوان از 3روز مانده به دوران قاعدگی و در دوران قاعدگی از قرص_ماریانا استفاده نشود
• افرادی که خارش احساس میکنند بدلیل دفع عفونت در آنها این احساس را دارند. این افراد (گل پنیرک- گل ختمی- پونه کوهی_اسطخودوس) تهیه فرمایند و از هر کدام 10 گرم به صورت روزانه مخلوط نمایند و بجوشانند و صاف نمایند و روزانه 10 دقیقه آن را درون تشت تمیز و شسته شده بریزند و در آن بنشینند یا بمدت 10 روز 3بار در روز خود را با آن شست و شو دهند .

برای خرید این محصول فوق العاده با بازدهی بالا و رضایت مشتری صد در صدی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم اقدام نمایید.
برای مشاوره، سفارش و پیگیری 24 ساعته میتوانید به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
09129238775
021-44374278

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین قرص چاقی بدن موجود در بازار

شاید برای برخی افراد به صورت مقطعی پاسخگو باشد، ولی با توجه به این مسئله که برخی از افراد استعداد چاقی ندارند، هر چقدر هم پرخوری کنند؛ نه تنها چاق نمی شوند، بلکه ممکن است منجر به بروز بیماری های بسیار زیادی برای آن ها هم گردد که دامنگیر تبعات آن خواهند شد. به همین علت بایستی به دنبال یک راه حل بهتری بود تا به اندام مورد پسند خود دست یافت. یکی از گزینه های پیش رو خرید قرص چاق کننده بدن می باشد.

قرص چاقی گین آپ بدون بازگشت و با برند Gain up دارای تاثیر تضمینی و قرص چاق کننده یکنواخت بدن است. گین آپ داروی چاق کننده گیاهی بدون عوارض می باشد.

یکی از مشکلاتی که افراد ممکن است با آن مواجه باشند، معضل لاغری اندام می باشد که بخشی از افراد جامعه را گرفتار خود نموده است. این دسته از افراد همواره درصدد راهی برای چاق شدن و خوش فرم بودن اندام های خود بوده اند تا به این منظور بتوانند با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حاضر شوند. شاید متداول ترین راه ممکن پر خوری و افزایش خورد و خوراک این گونه از افراد باشد که تصور اکثر افراد این گونه است که هر چقدر یک فردی خوراک خود را بیشتر کند، می تواند به زودی چاق گردد. ولی این روش کاملا سنتی و تصوری اشتباه است. چرا که همیشه این گونه نیست که با پرخوری بتوان اندام چاقی را داشت.

فواید منحصر به فرد قرص چاقی گین آپ

• تنظیم فشار خون با قرص چاقی گین آپ (کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)
• تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان
• کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان
• برطرف ساختن یا بهبود مشکلات جنسی
• تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن
• افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی
• رفع خستگی، ضعف و بی حالی
• افزایش قدرت تحمل و پایداری
• مقابله با پیری و عوارض آن
• بهبود بی خوابی و بد خوابی
• تنظیم سطح قند خون بدن
• افزایش شادابی و نشاط
• کاهش عوارض یائسگی
• تقویت سیستم ایمنی بدن
• افزایش قدرت جسمانی
• جلوگیری از سردرد
• از بین بردن استرس
• بهبود فعالیت حافظه
• مقابله با افسردگی
• افزایش توان ذهنی

طریقه مصرف قرص چاقی گین آپ

همان طور که پیشتر یادآور گشتیم؛ قرص چاقی گین آپ دارای یک قوطی با 60 عدد کپسول می باشد. شما با مصرف روزی دو عدد از این دارو می توانید ظرف مدت فقط یک ماه از یک دوره کوتاه مدت با معجزه خارق العاده مصرف این داروی گیاهی چاق کننده، شاهد افزایش وزن و چاق شدن یکنواخت و طبیعی اندام های خویش شوید.

در نظر داشته باشید که شیوه اصولی و عمومی استفاده از این قرص بدین شکل می باشد که شما بایستی دو ساعت پیش از صرف ناهار یک عدد از این قرص و دو ساعت پیش از صرف شام نیز یک عدد دیگر از این قرص چاق کننده بدون عوارض و بازگشت را مصرف نمایید. بنابراین با تنظیم ساعت های ناهار و شام خویش و نیز لزوم برنامه ریزی دقیق می توانید با رعایت کردن یک دوره یک ماهه این روند را تا پایان مصرف شصتمین و آخرین قرص ادامه دهید تا در پایان شاهد افزایش قابل توجه وزن خویش باشید.

موارد منع مصرف قرص چاقی گین آپ

• افراد دارای بیماری های خاص (یرای مصرف قرص چاقی گین آپ با مشورت پزشک مصرف شود.)
• افراد مبتلا به بیماری های کلیوی
• افراد دارای مشکلات قلبی
• زنان باردار و شیرده
• افراد بالای 60 سال
• افراد زیر 18 سال
• بیماران کبدی
• افراد دیابتی

مزایای استفاده از قرص چاقی گین آپ

قرص چاقی گین آپ با تنظیم سوخت و ساز بدن و افزایش جذب مواد غذایی، باعث افزایش وزن و چاقی عمومی می شود. چاق شدن عمومی و یکنواخت بدن از مزایای مهم این قرص محسوب می شود. دیگر مزایای این قرص عبارتند از:

افزایش سطح انرژی، تنظیم کننده متابولیسم بدن، شکل گیری ماهیچه، خواب راحت، افزایش اشتها، مناسب برای آقایان و خانم ها، افزایش جذب مواد غذایی در بدن، افزایش طبیعی وزن، چاق کننده یکنواخت تمام اندام ها، حفظ و بهبود سلامتی پوست و دهان، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و غنی سازی شده با انواع ویتامین. مصرف قرص چاقی فت فست برای زنان باردار و شیرده، افراد بالای ۶۰ سال و کسانی که از بیماری های کلیه و کبد رنج می برند، مناسب نیست.

برای خرید این محصول فوق العاده با بازدهی بالا و رضایت مشتری صد در صدی از طریق سایت قروشگاه اینترنتی عطاری نسیم اقدام نمایید.
برای مشاوره، سفارش و پیگیری 24 ساعته میتوانید به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
09129238775
021-44374278

  • حمیده قربانی