عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

عطاری نسیم

فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم

پیوندهای روزانه

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه وکیوم مردانه یک محصول بی نظیر است که می توان برای درمان مشکل نعوظ و کوچک بودن آلت از آن استفاده کرد. این محصول بدون هیچ نوع عارضه جانبی کمک می کند به نتیجه دلخواه برسید.حتی در صورتی که از سلامت جسمی کاملی برخوردارید می توانید از این محصول بی نظیر برای بزرگ کردن الت استفاده نمایید! دقت کنید برخلاف اکستندر که با ایجاد کشش در بافت آلت منجربه افزایش سایز در بلند مدت می شود (مسلما مدت زمان تاثیر هم متقابلا بیشتر است) ، تاثیر وکیوم مردانه به دلیل نحوه عملکرد آن موقت است و لازم است پیش از هر مقاربت مورد استفده قرار گیرد. اما مزیت آن نیز عدم وجود عارضه جانبی می باشد.

عملکرد وکیوم مردانه

علت اصلی شل شدن و افتادگی آلت تناسلی مردانه عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلت می باشد. دستگاه وکیوم با بهره گیری از مکانیـــزم مکش باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی آلت تناسلی شده و حجم بافتها را افزایش داذه و باعث گشادشــدن وریـــدها می شود. این امر مقدار جریان خون در گردش در آلت را بالا مـیبرد که منجربه برطرف شدن مشکل نعوظ  و بزرگ کردن الت میشود.

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

۱روغن خراطین برطرف کننده گودی زیر چشم

عوامل زیادی مثل بیماری ، کم خوابی، مصرف سیگار ، کم خونی و دیگر دلایل سبب گودی زیر چشم می شود. وقتی پوست به رگهای سیاه زیر چشم نزدیک می شود، به رنگ سیاه دیده می شود. این موضوع بر زیبایی انسان تاثیر گذار است ، کرمهای شیمیایی زیادی برای رفع گودی زیر چشم وجود دارد که به علت نازک بودن پوست زیر چشم در دراز مدت سبب آسیب به آن می شود.

روغن خراطین با خاصیت افزایش خون رسانی خود این مشکل را بطور کامل برطرف می کند اما شما باید حدود چند ماه از این روغن استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

Image result for ‫روغن خراطین‬‎

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه به سراغ مزایای دستگاه وکیوم مردانه برویم، می‌توانیم این موضوع را از دو جهت کاملاً متفاوت بررسی کنیم. اگر روند مقالات قبلی ما را دنبال کرده باشید، دستگاه وکیوم مردانه هم به عنوان بهترین راهکار برای درمان اختلال نعوظ و هم به عنوان یک راهکار مناسب برای افزایش اندازه آلت تناسلی مطرح می‌شود.

 

درمان اختلال نعوظ: این یک واقعیت است که دستگاه‌های وکیوم بیشتر برای درمان اختلال نعوظ به کار گرفته می‌شوند و طراحی اولیه آن‌ها هم بر همین اساس صورت گرفته است. این دستگاه‌ها با ایجاد وکیوم یا خلأ منجر به ایجاد یک فشار منفی در اطراف آلت تناسلی می‌شوند که به مرور زمان جریان خون به داخل آن را افزایش می‌دهند. افزایش فشار خون منجر به پر شدن بافت اسفنجی آلت تناسلی شده و به اصطلاح فرد به حالت نعوظ کامل می‌رسد.

افزایش اندازه آلت تناسلی: این مورد بیشتر به دلایل غیر مستقیم مطرح شده است و تاکنون چند مقاله برای تأیید آن منتشر شده است. این دانشمندان معتقدند که افزایش جریان خون تازه به داخل آلت تناسلی همانند سایر ارگان‌های بدن باعث رشد آن می‌شود. این افزایش اندازه هم در طول و هم در عرض آلت تناسلی دیده می‌شود. بزرگ شدن آلت تناسلی به اندازه یک تا ۳ سانتیمتر به دلیل استفاده مکرر و منظم چیزی است که در اکثر مقالات به آن اشاره شده است.

با وجود همه خوبی‌ها و بدی‌هایی که دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند داشته باشد، باید قبول کنیم که یکی از این مهم‌ترین راهکارهای درمان ناتوانی جنسی است. به همین دلیل می‌توانیم به ۸ مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان در ادامه اشاره کنیم.

 

Image result for ‫وکیوم مردانه‬‎

  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

آیا روغن خراطین اصل در زمان های قدیم هم استفاده می‌شده است؟ شواهدی از دانشمندان قدیمی وجود دارد که نشان می‌دهد آن‌ها نیز با خواص این روغن آشنا بوده‌اند.


مانند حکیم نام آور ایرانی، ابن سینا که در زمان خود از این روغن نام برده است البته حکمای دیگر نیز مانند حکیم ارزانی در کتاب خود در مورد این روغن مطالبی نوشته است.


ولی مرتازان هندی بیشتر از همه از این روغن استفاده می کرده‌اند و برای مشکلات مردانه تجویز آن را می‌کردند.


Image result for ‫روغن خراطین چیست‬‎

مواد تشکیل دهنده روغن خراطین


به صورت کلی پنج ماده اصلی روغن خراطین به شرح ذیل است:


الانتئین: این ماده بیشتر در حلزون، کرم خاکی و خراطین اصل یافت می‌شود و اصلی‌ترین عامل ترمیم بافت و حجم دهندگی است.


لینولئیک اسید: یک اسید چرب بدون ضرر است.


هگزادکالوئیک اسید: جزو اسیدهای مهمی است که بدن انسان قابلیت تولید آن را ندارد.


امگا ۶: یکی از اسیدهای تقویت کننده عروق و قلب است.


  • حمیده قربانی
  • ۰
  • ۰

Argan Tree که متعلق به خانواده Sapotaceae است، در جنوب غربی مراکش زندگی می کند و حدود 8000 کیلومتر مربع اشغال می کند و می تواند بیش از 200 سال زندگی کند. در سال 1998، یونسکو این جنگل آرگان را به عنوان ذخایر بوم شناختی به دلیل ارزش زیست محیطی آن و اهمیت آن برای اقتصاد محلی این منطقه اعلام کرد.


روغن آرگان از هسته درخت آرگان استخراج می شود. این میوه در خارج از سبز و گوشتی است و حاوی سنگ سخت پوشیده شده با دو یا سه هسته ای است که از روغن آن به دست می آید.


روغن آرگان چگونه استخراج می شود؟

همچنین نفت آرگان به عنوان "طلا مایع مراکش" شناخته می شود، از هسته های استخراج شده است که به طور خاص توسط زنان از طریق روش های نابالغ سنت بربر استفاده می شود.


روغن آرگان دارای مصرف خوراکی و آرایشی است؛ روغن آرگان برای پخت و پز قبل از فشار دادن به آرامی تفت داده شده است، در عین حال، روغن آرگان برای استفاده از لوازم آرایشی از لوبیای نارس استفاده شده و با فشار دادن مکانیکی سرد برای اطمینان از کیفیت روغن حاصل می شود:


1 لیتر روغن آرگان ظرف 4 ساعت پس از پردازش می تواند تا 2 سال حفظ شود، حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها، کیفیت برتر، رطوبت کم، طعم تلخ و رنگ طلایی.

Related image

خواص و مزایای روغن آرگان


روغن آرگان راز خانم های مراکش است و به طور سنتی برای صدها سال برای کاهش چین و چروک و پوست خشک پوست به علت خواص ضد پیری استفاده می شود. زنان مراکشی نیز از آن استفاده کردند تا جوش های پوستی را از پوست برداشته، ظاهر زخم، ناخن های شکننده و افزایش دهنده درخشندگی و قدرت مو را بهبود بخشند.


به دلیل اهمیت، روغن آرگان حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده (الی 49٪، لینولئیک 36٪)، اسکوالن، توکوفرول ها (به ویژه گاما توکوفرول)، ترکیبات فنلی (اسید فورولیک، و غیره) و استرول ها هستند. این ترکیبی از ترکیبات آن را بسیار مفید برای ضد پیری، کشش، و مرطوب کردن پوست و مو است.

  • حمیده قربانی